5 Ocak 2013 Cumartesi

"Sen yapamazsın"lara aldırış etmeyin

   İnsanlar ne kadar da çok kullanıyorlar bu kelimeyi. " yapamayacaksın, hiç umudum yok yapabileceğine dair" önceden bu kelimeleri duyduğumda onların negatif enerjileri banada geçer, umutsuzluğa kapılırdım. Yapmak istediğim şeyi öylece bırakıp onların beni yenmesine müsaade ederdim. Bu aslında nasılda asalakça bir durum. Böyle insanların beyinlerini açarsanız içinin örümcek ağı dolu olduğu küflendiğini,  berbat koltuğunu göreceksiniz. Çünkü kafataslarının içindeki o merkez organı kullanmayalı o kadar çok zaman olmuştur ki.  Onlar dogmalarından hiç şaşmazlar, düşünceleri doğrultusunda değil alışkanlıkları doğrultusunda ilerlerler. Onlara zor birşeyi başarmaktan bahsedersen yapamayacaklarını ve bunu sizinde başaramayacağınızı söylerler.  
   Şimdilerde ise biri bana birşeyi yapamayacığmı söylediğinde onu öldürülecek kadar sinirleniyorum ama öldüremeyeceğim için içimdeki o enerjiyi hedefe aktarıyorum.  Sonuç olarak başardığımda dünyada onların asla sahip olamayacağı bir zevke sahip oluyorum. Başarının getirdiği mutluluğu onların gözüne soka soka yaşıyorum. Siz siz olun, yapamayacaksın diyenlere boyun eğmeyin inadına yapın ve başarın. Ne kadar iyi olduğunuzu kanıtlayın ve sizden korkmalarını sağlayın. İkinci aşamada size saygı duymaya başlayacaklardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder