9 Ocak 2013 Çarşamba

Ne Kadar İyi Olduğunuzu Gösterin

    Bir film izlersiniz ya da kitap okursunuz ya da herhangi birşey işte... Ama başlangıçta habersizsinizdir. Onun hayatınızı değiştireceğinden, düşerseniz canınız acırken aklınıza onun geleceğinden ve bir öncekinden daha hırslı ayağa kalkacağınızdan... Habersizsinizdir çünkü henüz ne kadar etkileneceğinizi bilemezsiniz. Çünkü hala rüyadasınızdır sizi uyandıracak birşeye ihtiyacınız vardır. Siz buna ilham dersiniz, bir yerde öylece oturup ilham perilerinizin gelmesini beklersiniz. Evet bu yaptığınız size göre masum birşey. Çünkü o pasifçe beklediğiniz an henüz hiç hata yapmamış, yere çakılmamış ve günahsızsınızdır. Kimseyi hayal kırıklığına uğratmamış olmanın verdiği huzurla yatağınızda saatlerce vakit geçirirsiniz çünkü siz hala dünyanın bir ucunda sizi bekleyen kitabı okumadınız, henüz sizi harekete geçirecek o kısa filmi seyretmediniz, henüz elini sırtınıza koyup sizi ileriye itecek insanla tanışmadınız onunla hiç konuşmadınız. Evet siz hala uykudasınız evet siz hala yatağınızdan çıkmadınız evet siz hala inatla ve pişkinlikle ve utanmadan oturduğunuz yerde keyif çatıyor yemekten sonra göbeğinize vuruyor tam bir ahmak gibi davranıyorsunuz.
    Çok iyi anlatıyorum içinde bulunduğunuz durumu çünkü acı bir gerçek ki bunu bende yaptım. Fakat anlatmaktan utanmıyorum çünkü uyandım, çünkü yataktan çıktım, çünkü o kısa filmi seyrettim, o kitabı okudum, o insanla tanıştım... Artık kendimi işe yaramaz hissetmiyorum, kendime güveniyorum. Hata yaptım ve dersimi aldım, yere çakıldım ve eskisinden daha hırslı ayağa kalktım. Cesaretlendim ve tekrar tekrar tekrar denemekten hiç korkmadım. Şimdi artık öyle çok insanın sırtında elim var ki, onları ileri itmekten, uyandırmaktan, yataklarından kaldırmaktan öyle mutluyum ki...
   Artık neden sende gözünü açmıyorsun. O kısa filmi ayağına getirdim işte. Bunu sadece izleme bunu yap ! Seni motive edecek bir filmi günde 5 kere izlemekle birşey kazanamazsın. Yapman gereken tek şey seni motive eden herşeyin seni ayağa dikmesine de izin vermektir.

Şimdi uyan ve bize ne kadar iyi olduğunu göster!

1 yorum: