5 Ocak 2013 Cumartesi

Milyoner Olmadan Para Konuşmayın

   Dün arkadaşlarım "kim milyoner olmak ister" de bir soru tartışırken önemli birşey farkettim. Soru şöyleydi: "Euro da en yüksek hangi banknot vardır?" Şıklar  100 200 500 ve  1000. Bir arkadaşım kendinden o kadar emin bir şekilde 1000 dedi bizi de buna inandırdı. Bir ara gitti ve sonra tekrar gelip bize aynı soruyu dolar için sorsalardı kaç derdiniz peki diye sordu. Bizde yine 1000 olur heralde diyip dalga geçtik. Bağırarak sesimizi bastırmaya başladı, kızdı, sinirlendi, "1000 falan değil." dedi.
   Tüm bunlar olurken sessizce bir köşede oturuyordum ve neyi farkettim biliyor musunuz; sorsanız cebinde 5 kuruş olmayan adamlar para mevzu açıldımı milyoner oluveriyorlar. Bu adamın 1000 euroluk banknotu nerde gördüğünü hiç bilmiyorum ama en yüksek euro banknotunun 500 lük olduğunu çok iyi biliyorum. Siz siz olun para konularında öyle boş konuşmak yerine milyoner olun arkadaşlar. Daha çok saygı göreceğinizden eminim    :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder